اس ام اس جدید دلتنگی

 

وقتى دیدى ،
ناراحتى یا خوشحالیت
براش فرقى نمى کنه...
دیگه وقتشه فراموشش کنى!
.
.
.
.
دیگر نمی توانم متن های طولانی را
تا آخرش بخوانم
تقصیر خودت بود
آمدی
رفتی...
به هرچه کوتاه
عادتم دادی...
.
.
.
.
استعداد عجیبی در شکستن داری ،
قلب ، غرور ، پیمان
استعداد عجیبی در نشستن دارم ،
به پای تو ، به امید تو ، در انتظار تو
.
.
.
.
واقعیت است جاذبه تو
از بس جذابی
می خواهم تو را به نیوتن ثابت کنم . . . !

.
.
.

ایـن روزهـا بـه هیـچ چیـز فـکـر نـمی کـنـم
حـتـی تـحـویـل سـال نـو
تـمـام فــکـر مـن تـویـی
تـویـی کـه نـیستـی !
.
.
.
.
گفتی مسافری و من آنقدر عاشقم که
سال هاست نماز دلم را شکسته میخوانم
.
.
.
.
بـه دلــم میگویـم :
آن یوســفی هم که برگــشت به کنعانش
استثنا بـود تو غمـت را بـخور
.
.
.
.
هــیچ وقت بهش نگــو دوستش داری ...چــون حتمـا دلت رو میشکـنـه ...
.
.
.
.
هــــی با تـــو ام!
این روز هــا از کنـار مــن که میگــذری
احتیــاط کـن
هزاران کارگــر در مــن
مشغـــول کارنــد
روحیــه ام در دســت تعویض اســت
.
.
.
.
وَ روزی می‌رسَد که تـُهی می‌شَوی
از باوَری کـه بـه خاطرَش ،
روزگاری باوَرهایَم را تـکه تکه کَردی
.
.

 روزهای تعطیل سخت تــر می گذرد،
زیرا که میدانم
وقت داری به من بیندیشی؛
ولی نمی اندیشــی ....!
.
.
.
.
مـن از چـشـمـــان " تـــو " چـیـزی نـمـیـخـواهــم
بــه جـــز ،
گــــاهی . . .
نــگــاهـی . . .
اشـتـبـاهـــی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد