اس ام اس جدید بارونی

 

من شکستم تا تو را عاشق کنم / بعد من باران فقط آب است و بس
هر که بعد از من سراغت را گرفت / زشت یا زیبا فقط خواب است و بس


تو طراوت باران ، تو سخاوت زمینی  / تو کرانه های قلبم ، بهترین ، تو بهترینی

خدا روز بدون رنج، بدون خنده، بدون اندوه، وآفتاب بدون باران وعده نداده است


دلم همچو آسمان،پر از ابرهای بارانیست،
ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند….

.


. 

هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند


بی تو هر شب عاشقی بارانی ام / لاله پژمرده و زندانی ام
بی تو در کنج همه دلواپسی / بی تو من آغاز یک ویرانی ام


دوبیتی های من غم میشمارند / رباعی های من نم میشمارند
غزل هایم برای دیدن تو / قطره های باران را میشمارند


بگذار نگاهت را لمس کنم / عاشق حریر مخملی نگاهتم
باران نگاهت از ابر تنم میریزد / ماه یادگار نیم رخ توست


یک ساعت که آفتاب بتابد ، خاطره آن همه شب های بارانی از یاد میرود
این است حکایت آدم ها ، فراموشی


می شه بارون شد و صحرا رو عاشق کرد
می شه آفتاب شد و فردا رو عاشق کرد
تو شبایی که دریا رنگ غم داره
می شه ماهی شد و شبا رو عاشق کرد
می شه ماهی شد و دریا رو عاشق کرد


نگاهم یاد باران کرده امشب / مرا سر درگریبان کرده امشب
غم وفریاد من ازاین و آن نیست / دلم یاد رفیقان کرده امشب


گاهی مثل باران باید بارید ، زندگی بخشید، ‌طراوت داد 


و رفت …


سکوتم را به باران هدیه کردم/ تمام زندگی را گریه کردم
نبودی در فراق شانه هایت/به هر خاکی رسیدم تکیه کردم


گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد
و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی


علم ثابت کرده که شکر در آب حل میشه.پس هیچوقت زیر بارون راه  نرو چون شیرین ترین دوستمو از دست می دم


اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان… ابر را بوسید ام تا بوسه بارانت کند…


خدا ابر رو به گریه میاره تا گلها بخندن، پس هر وقت بارون آمد یادت نره بخندی…

طنین نبض بارانی ، بلوغ چشمه سارانی / تو را من دوست میدارم ،،، میدانم که میدانی

هر وقت بارون اومد دستتو بگیر زیر قطره هاش هر چند تا قطره که نتونستی جمع کنی همون قدر دوست دارم.


در روز بارانی ، چتر نشانه فداکاری است ……
پس چتری باش برای آنکه دوستش داری ، در روزهای بارانی اش


مثل باران چشمهایت دیدنی است ٬ شهر خاموش نگاهت دیدنی است
زندگانی معنی لبخند توست ٬ خنده هایت بی نهایت دیدنی است


توآن باران تند بیقراری که راهی غیر باریدن نداری
نمی ماند نشانی از بدی ها اگر بر تک تک دلها بباری


بی تو من از نسل بارانم ، چون ابر بهارانم گریانم

بی تو من با چشم گریان ، سیل غم برد آشیانم

ازمیان کسانى که براى دعاى باران به تپه ها مى روند تنها کسانى که چتر با خود مى برند به کارشان ایمان دارند.


هم رازکویرم تب باران دارم. درسینه دلی شکسته پنهان دارم .
برگوشه سنگ قبرمن بنویسید. من هرچه که دارم ازرفیقان دارم


در مهربانی همچون باران باش که در ترنمش “علف هرز” و “گل سرخ” یکیست..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد