اس ام اس تیکه دار فروردین ۹۱

175933250471345165881 اس ام اس تیکه دار فروردین ۹۱

اس ام اس تیکه دار فروردین ۹۱

اس ام اس تیکه دار

دلم درد می کند . انگار خام بودند خیال هایی که به خوردم داده بودی

.

.

.

اس ام اس بی معرفتی

چند ساعتی با هم بودیم

من به تو نگاه میکردم…

و…تو به ساعتت

تو قرار داشتی و من بی قراری…

.

.

.

اس ام اس دل شکسته

آدمی که می خواهد برود

می رود

داد نمی زند که من دارم می روم

آدمی که رفتنش را داد می زند

نمی خواهد برود

… داد می زند که نگذارند برود

.

.

به بند دلت میاویز رخت خاطره ام را ، گردبادهای فراموشی حرمت نمی شناسند !

.

.

.

درد ، مرا انتخاب کرد
من ، تو را
تو ، رفتن را
آسوده برو ! دلواپس نباش
من و درد و یادت تا ابد با هم هستیم

.

.

.

به حرمت نان و نمکی که با هم خوردیم ، نان را تو ببر که راهت بلند است و طاقتت کوتاه ؛

نمک را بگذار برای من که می خواهم این زخم همیشه تازه بماند !

.

.

.

اشتباهم این بود :
که با دیدن اولین ” دل ” حکم کردم

.

.

.

این جمله را هرگز فراموش نکن

“برای دوستت دارم بعضی ها مرسی هم زیاد است”

.

.

.

هیچ شباهتی به یوسف نبی ندارم
نه رسولم
نه زیبایم
نه عزیز کرده ام
نه چشم به راهی دارم
فقط در چاه افتاده ام

.

.

.

دلم با تو بود

تو ولی سرد شدی

آنقدر سرد که به ناچار گرمایم را به تو بخشیدم

و تو به من تهمت سرد شدن زدی

.

.

.

نمیدانم گنجشک ها که شبیه هم هستند ، چه طور همدیگر و میشناسن.
و نمیدانم چند نفر شبیه من هستند که تو دیگر مرا نمیشناسی .

.

.

.

اشتباهم این بود :
که با دیدن اولین ” دل ” حکم کردم

.

.

.

رفتـن کسـی کـه لایـق نیسـت … نـعمـت اسـت نـه فـاجـعه !!

.

.

.

.

اکثرمانه به خاطر یافتن فردی کامل ،

بلکه به خاطرکامل دیدن یک فرد ناکامل عاشق می شویم

که از پیله تنهائی خود رها شویم…

.

.

.

نترس از هجوم حضورم….چیزی جز تنهایی با من نیست…

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد