انقدر دوست دارم که نگران خودمم


               نگران خودمم که چجوری بی تو بمونم

دوری و ندیدن تو کاره من نیست نمی تونم

نگرانه لحظه هامم که من و بی تو نمی خوان

                          

                              نگران خودمم که چجوری بی تو بمونم

دوری و ندیدن تو کاره من نیست نمی تونم

نگرانه لحظه هامم که من و بی تو نمی خوان

نگرانه دستایی که تو نباشی خیلی تنهان

انقدر دوست دارم که نگران خودمم

اما باز جونم و میدم واسه با تو بودنم

  انقدر دوست دارم که نگران خودمم

اما باز جونم و میدم واسه با تو بودنم

نه میشه بی تو بمونم نه می دونم که میمونی

همه ی ترسم از اینه یه روزی پیشم نمونی

نگران لحظه هامم که من و بی تو نمی خوان

نگران دستایی که تو نباشی خیلی تنهان

انقدر دوست دارم که نگران خودمم

اما باز جونم و میدم واسه با تو بودنم

    انقدر دوست دارم که نگران خودمم

اما باز جونم و میدم واسه با تو بودنم

نه میشه بی تو بمونم نه می دونم که میمونی

همه ی ترسم از اینه یه روزی پیشم نمونی

نگران لحظه هامم که من و بی تو نمی خوان

نگران دستایی که تو نباشی خیلی تنهان

انقدر دوست دارم که نگران خودمم

             اما باز جونم و میدم واسه با تو بودنم


                                   منبع:  http://www.nina-70.blogfa.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد