تصاویر دیدنی و زیبا از محمدرضا گلزار + بیوگرافی

 عکس های محمدرضا گلزار

 عکس های محمدرضا گلزار


 عکس های محمدرضا گلزار


 عکس های محمدرضا گلزار


بیوگرافی محمد رضا گلزار:

محمدرضا گلزار (زاده ۲۷ فروردین ۱۳۵۴) بازیگر سینما، نوازنده گیتار، و مدل آگهی‌های تبلیغاتی ایرانی است. وی در اواخر دهه ۷۰ شمسی در ایران به شهرت رسید

محمدرضا گلزار متولد ۱۱ فروردین ۱۳۵۴ در تهران، فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی. فعالیت هنری اش را با نوازندگی گیتار در گروه موسیقی «آریان» آغاز کرد. گلزار در سال ۱۳۸۰ برای نخستین بار در فیلم «سام و نرگس» ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد. پس از سام و نرگس که در آن نقش جوانی را بازی می کرد که در آستانه اعدام مورد عفو قرار می گیرد . برای بازی در زمانه به کارگردانی حمید رضا صلاحمند (۷۹) انتخاب می شود که یک اثر فوق العاده ضعیف بود . بالای شهر پایین شهر (۸۰) ساخته اکبر خامین هم یک اثر شکست خورده بود و گلزار همچنان به خاطره چهره و جنجالهای مطبوعاتی اش مورد توجه قرار می گیرد تا بازی هایش در آثار سینمایی ، اما فریدون جیرانی با شام آخر در سال ۸۰ موفقیت بهتری برایش فراهم می کند فیلم با بازی کتایون ریاحی گلزار و هاینه توسلی به فروش فوق العاده ای دست پیدا می کند .در این فیلم بود که بازی گلزار برای اولین بار جدی گرفته می شود. پس از آن در سال ۸۱ همزمان در سه فیلم ظاهر می شود چشمان سیاه همکاری دوباره او با ایرج قادری به شمار می رفت که تنها به صرف گیشه ساخته شده بود و با داشتن مهره ای همچون گلزار که آن سالها در اوج شهرت قرار داشت ، هم به این مهم تا اندکی دست می یابد. قرار بود گلزار در فیلم مهمان مامان داریوش مهرجویی نیز بازی کند اما این نقش به پارسا پیروزفر سپرده شد.او در سال ۸۲ نیز در دو فیلم کما کنار امین حیایی بازی خوبی ارائه می دهد و اکران  ۱۳ گربه روی شیروانی که از مضمون و ساختار بسیار متفاوت در سینمای فانتزی بهره می برد همراه می شود, با رفتن او از ایران شایعاتی قوت می گیرند مبنی بر این که دیگر باز نمی گردد ، اما پس از مدتی می آید ولی دیگر شایعات کار خود را کرده بودند .

او علاوه بر سینما به‌عنوان مدل آگهی‌های تبلیغاتی شرکت‌هایی همچون ایکات و شیرآوران نیز فعالیت داشته‌است. گلزار از سال ۸۳ کاپیتان تیم والیبال هنرمندان بود که مسابقات آن برای کارهای خیرخواهانه برگزار می‌شد اما از سال ۱۳۸۶ به خاطر اختلاف با مربی این تیم و مشغله کاری از تیم کناره گرفت.

محمدرضا گلزار بازیگر سینمای ایران در نقش یک روحانی در فیلم جدید حبیب الله کاسه ساز بازی خواهد کرد . پیش از این گلزار در فیلم توفیق اجباری در نقش بسیار کوتاه یک قاضی دادگاه روحانی ظاهر شده بود که خود آن نقش نیز نقش در یک فیلم در فیلم بود .حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده فیلمهای اخراجیهای ۱و ۲ بوده و فیلم کارناوال مرگ را به عنوان کار گردان در کارنامه خود دارد. خبر بازی گلزار در نقش روحانی در فیلم جدید حبیب‌الله کاسه‌ساز، تهیه‌کننده «اخراجیها» برای اولین بار دوشنبه ۸ آذر ماه ۱۳۸۹ در برنامه ی هفت به تهیه کنندگی فریدون جیرانی اعلام شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرداد چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ب.ظ http://22233331.blogsky.com

عجب خوشتیپ یا سوسوله ها
چون به من سر زدی گفتم دوستم رو بی جواب نزارم

مریم چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ب.ظ http://mylove-ss501.blogsky.com

سلام مهدی جان

من هم لینکت کردم
وبلاگت جالبه موفق باشی !

فعلا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد