اس ام اس جدید عاشقانه

 

ببخشید اشتباهی اس ام اس دادم! خواستم واسه گل فروش بفرستم، به خود گل فرستادم.

.

ای عزیز به عزیزیت قسم ، عزیزانه عزیز میدارمت تا عزیز بمانی.

.

شونه هام وقف سرت ، وقف تموم گریه هات
چشم من وقف نگات ، وقف تموم خنده هات
گوش من وقف صدات ، وقف تموم قصه هات
دل من وقف وفات ، وقف تموم غصه هات
عمر من هدیه به تو ، وقف تمام لحظه هات…

.

از هواپیما به برج مراقبت، تو قلبت جا هست فرود بیام یا بازم دورت بگردم؟

.

تو یه روز سرد برفی با دلم مثل پرنده، لب حوض کنار نرده، هر چی گشتم جای گرمی بهتر از فلب تو ندیدم. میشه دوستم داشته باشی؟ آخه بیرون خیلی سرده …

.

جغرافیای کوچک من بازوان توست؛ کاش تنگ تر شود این سرزمین من …

.

تا عهد تو در بستم، عهد همه بشکستم
بعد از تو روا باشد نقض همه پیمان‏ها

.

از دسته گلی که به آب دادی
تا به دستم برسد
ممنونم !
مهرت را سپاس نفس من . . . 

.

ترک آن بدخو مکن ای دل، به بدخوییش خو کن
هر که گوید ترک او کن، بشنو از من، ترک او کن

.

با تو نمی شود که سر جنگ و کینه داشت
حتی اگر که در صف دشمن ببینمت

.

نقاش خــوبی نــــبودم …
اما
ایـــــــن روزها …
به لطــــفِ تـــــو …
انـــتظــــــار را دیــــدنی می کشم …

.

تو صبح باش ! من تمام شب های تاریک را تاب می آورم !

.

حواســمو هرجا پــرت می کـــنم، باز کـــنار تـــو می افته

.

بالله که شهر، بی تو مرا حبس می شود
آوارگی کوه و بیابانم آرزوست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد