اس ام اس های چهارشنبه سوری

چهلرشنبه سوری

حیف نون زنگ میزنه به ۱۱۸ و می پرسه :
امسال چارشنبه سوری چند شنبه میافته ؟!؟؟

.

.

.

سرخی تو از من ، زردی من از تو جشن باستانی چهارشنبه سوری مبارک :)

.

.

.

چارشنبه سورى یکی از جشن های ملى و باستانى ایرانیان بر شما مبارک باد . :)

.

.

.


بهار را با چهار شنبه سوری
تابستان را با آفتاب سوزانش
پاییز را با رنگهای آتشینش
و زمستان را با گرما ی دلنشین اجاق ها
میشناسم .

.

.

.

تخ توخ پارت پورت زارت زورت تاراخ توروخ چارشنبه سوری مبارک …

.

.

.

سوختن غمهایت در آتش چهارشنبه سورى آرزوى من است چهارشنبه سوریت مبارک .

.

.

.

بشد «چارشنبه» هم از بامداد / بدان باغ که امروز باشیم شاد
چهارشنبه سوری مبارک باد .

.

.

.

بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم .

.

.

.

انگـــــــاری غلغله ی محشـره چارشنبه سوری / گوشم از بمب و ترقّه کره چارشنبه سوری

.

.

.

سلام
چهارشنبه سوری جایی قرار نذاری کار واجب باهات دارم
آحه آتیش کم داریم آتیش پاره …

.

.

.

مواظب باش چهار شنبه سوری برق چشمات رو با آتیش اشتباه نگیرن .

.

.

.

چهار شنبه سوری روز ملی مبارزه با آرامش اعصاب بر شما ترقه بازان گرامی مبارک باد . ستاد روانی شدگان چهار شنبه آخر سال

.

.

.

دوستت دارم آتیش پاره چهارشنبه سوری مبارک …

.

.

.

یه وقت نری از رو آتیش بپری ، آخه تجربه ثابت کرده اگه خر از رو آتیش بپره ؛ رم میکنه …..

.

.

.

در پی اختلاف نظر در مورد اینکه شب چهارشنبه سوری ۲۲ است یا ۲۹٫ روز ۲۲ اسفند یوم الشک و از ۲۲ تا ۲۹ اسفند هفته ی وحشت اعلام شد …

.

.

.

چهار شنبه سوریه نیا پایین می سوزی
.
.
.
.

.

چیه ؟؟؟؟!!! توقع داشتی اینجا آتیش باشه بسوزی؟؟؟؟

.

.

.

تام کروز ، نیکلاس کیج ، جنیفر لوپز ، رابرت دنیرو ، یانی ، دیووید کاپرفیلد ، آنتونی رابیز ، خود من و بقیه ی ستارگان جهان ازت خواهش میکنیم چهارشنبه سوری مواظب خودت باشی …

.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد