اس ام اس و پیامک تبریک عید نوروز

cart postale eyd3 اس ام اس و پیامک تبریک عید نوروز


فرارسیدن نوروز را به شما

و خانواده محترمتان بعدا تبریک می گم هنوز زوده!

.

.

.


اینه -{ }- قران <=> ماهی<;(((((><

سبزه *!!!!!* سیر §.§.§ سنجد @@@ سماق ~…~

سکه $$$ سمنو -:~:- سیب ( ‘ ).( ‘ )

یادت باشه اولین کسی که سال ۱۳۹۱ بهت تبریک گفت

و سفره هفت سین برات چید من بودم

.

.

.

اس ام اس تبریک عید

چندروزه دیگه بهارمیادوهمه چیزروتازه میکنه :

سال رو،ماه رو،روزهارو،هوارو،طبیعت رو،

ولى فقط یه چیزکهنه میشه که به همه ى اون تازگى مى ارزه

دوستیمون …

.

.

.

اس ام اس شوخی عید

ضمن تبریک سال جدید باید خدمتتون عرض کنم

که بندہ امسال قصد ازدواج ندارم،

لطفا سبزہ ھا رو به نیت یکی دیگه گرہ بزنید !

.

.

.

اس ام اس عاشقانه نوروزی

ای پدید آورنده ی قلبها…

دوستان من ارمغانی از رحمت بیکران تو اند؛

خرسندشان دار به تندرستی…

پیشاپیش سال نو مبارک

.

.

.

شعر برای تبریک عید

برو برو بادبادک

بگوبه اون نازنازک

عید گل وشاپرک

جلوجلو مبارک!

.

.

.

به هرعیدى که آید زنده باشید،به انوارخداتابنده باشید ،

رواحاجت دراین عید خدایى،همیشه خرم و فرخنده باشید

پیشاپیش عیدتان مبارک

.

.

.

مثل ماهی زندن مثل سبزه زیبا مثل سمنوشیرین

مثل سنبل خوشبو مثل سیب خوش رنک مثل سیرشفابخش

ومثل سکه باارزش باشید.

یادت نره قبل ازتحویل سال اولین کسی بودم

که سفره (هفت) سینوبرات معنی کردم

.

.

.

حواسم را هرکجا پرت میکنم ،

باز کنارتو می افتد.

پیشاپیش عیدت مبارک

.

.

.

تق تق!

کیه کیه؟


منم منم پیامک،

عید شما جلو جلو مبارک

.

.

.

لیست خانه تکانی وکارهای منزل برای سال نو :

۱-پاک کردن گذشته

۲_ دور ریختن کینه

۳_شستن منفی های ذهن

۴_جمع کردن تمرکز

۵_کاشتن پاکی وصداقت

۶_سبز کردن مهر وشفقت

۷_خریدن شادی و دوستی

.

.

.

تق وتروق نوروزه ، همه جاشلوغ پلوغه ،

اس دادم که بدونی

،توعشق من میمونی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد