اس ام اس و پیامک جدید تیکه دار ویژه فروردین ۹۱

zed halwWw.MasterDL.Com 1 اس ام اس و پیامک جدید تیکه دار ویژه فروردین ۹۱

اس ام اس و پیامک جدید تیکه دار ویژه فروردین ۹۱

.
.
دردنیای بچه ها هر کی زودتر بگه دوستت دارم برنده هست ، ولی در دنیای بزرگتر ها هر کی زودتر بگه دوستت دارم بازنده است …
.
.
.
.
تو هم این روزها این شایعه را باور کردی که من بی تو می میرم ؟!
عادت ما آدم هاست …
.
.
.
.
سیگار هم کامش را که داد ، زیـر پا ، لِه اش می کنیم …

.
.
.
.
به سلامتی اونی که واسه رفتنش گریه کردی …
اون رفت واسه رفیقاش تعریف کرد باهم خندیدن …
.
.
.
.
گاهی دلم برای چوپان دروغگو خیلی می سوزد !
بیچاره ۲ بار بیشتر دروغ نگفت انگشت نما شد
ولی ما هنوز صادق ترینیم …
.
.
.
.
صدا …
دوربین …
حرکت …
باز هم برایم نقش بازی کن !
.
.
.
.
رفتن بهانه نمی خواهد ، بهانه های ماندن که تمام شوند کافیست !
.
.
.
.
روزگاری یک تبسم یک نگاه
خوشتر از گرمای صد آغوش بود …
.
.
.
.
خط زدن بر من پایان من نیست ، آغاز بی لیاقتی توست …
.
.
.
.
هیچگاه ضربان دلی را کوچک نشمار ؛ زیرا در شنیدن تپشهای معنا یافته آن خود را خواهی یافت …
.
.
.
.
عشق تنها چیزی است که فاعل خود را از پای در میاورد !
.
.
.
.
چقدر عجیبه که تا مریض نشی کسی برات گل نمی یاره تا گریه نکنی کسی نوازشت نمی کنه تا فریاد نکشی کسی به طرفت بر نمی گرده تا قصد رفتن نکنی کسی به دیدنت نمی یاد و تا وقتی نمیری کسی تورو نمی بخشه !
.
.
.
.
انگار خشت اول کج بوده که وقتی حرف آخر را زدی ، شانه ام لرزید و خراب شدم …
.
.
.
.
همیشه سکوتم به معنای پیروزی نیست ، گاهی سکوت میکنم تا بفهمی چه بی صدا باختی …
.
.
.
.
تو سراپا ادعایی عزیزم …
انکار نکن !
عشقت را چشیدم طعم کشک میدهد !
.
.
.
.
مشکل از تو نبود
از من بود
با کسی حرف میزدم که سمعک هایش را پیش دیگری جا گذاشته بود …

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد