اس ام اس عاشقانه جدید

 

ما بدهکاریم به یکدیگر و تمام دوستت دارم هایی که ناگفته ماندن و پشت دیوارغرورمان آن ها را بلعیدیم تا نشان دهیم که منطقی هستیم

.

.

.

اگرسرت را برروی سینه ام بگذاری هیچ صدایی نخواهی شنید قلب من طاقت این همه خوشی را ندارد

.

.

.

شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد .بیدار باش من با سبدی پر از بوسه میآیم و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت میکارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم

.

.

.

همیشه تو مدرسه یاد میدن ۱ سال ۱۲ ماه – - – ۱ ماه ۴ هفتش – - – ۱ هفته ۷ روز – - – ۱ روز ۲۴ ساعت- – - ۱ ساعت ۶۰ دقیقس – - – …ولی کسی بهم نگفت ۱ دقیقه بدون تو بدون مثل ۱۰۰۰ ساله

.

.

.

توی زندگی عاشق شدن نه برنامه ریزی شدست و نه با دلیل اتفاق میفته اما وقتی که عشق حقیقی باشه تبدیل میشه به برنامه ی زندگیتون و دلیل زنده بودنتون

.

.

.

اینا همه اتفاقیه که میفته…. من لیز میخورم، میلغزم ، تلو تلو میخورم ، میافتم و اکثرا هم اصلا اهمیت نمیدم اما حالا نمیدونم چیکار کنم!
آخه ایندفه لیز خوردم و توی عشق تو افتادم !
(در اصل منظور این بوده که عاشق تو شدم!)

.

.

.

در من زمستانی ست طولانی، بـــــــهار باش … ببین چگونه برایت میمیرم…. !

.

.

.

بگذار این مردم هر چه دل شان می خواهد، بگویند ، تو خورشید منی … حتی اگر از پشت کــــوه آمده باشی !

.

.

.

گفتی اگر خـــــدا بخواهد روزی همدیگر را خواهیم دید…..! … اما کافیست خودت بخواهی… آنوقت هر روز تو را خواهم دید….!

.

.

.

با تــو من همیشه برنده ام ! دستهایم را چهعاشقانه گرفته ای ….. یادم تو را فراموش !

.

.

اگه معلم جغرافی بودم اسمتو رو بلند ترین قله ی دنیا می نوشتم اگه معلم ادبیات بودم اسمتو تو تمام شعرام می آوردم اگه معلم شیمی بودم اسمتو در گروه حلال ترین محلول ها قرار می دادم اگر معلم زیست بودم قلبت رو از مهربون ترین قلبها می نوشتم……..

.

.

.

۵ تا از بزرگترین کلمات : من نمیخوام از دستت بدم.
۴ تا از دوست داشتنی ترین کلمات : تو برام مهم هستی.
۳ تا کلمه ی شیرین : تورو تحسین میکنم.
۲ تا کلمه ی شگفت انگیز : دلتنگت هستم.
۱ کلمه که ازهمه مهمتره : “تو”

.

.

.

چشامو وقتی تو بهشون نگاه میکنی دوست دارم،
اسممو وقتی دوست دارم که تو صداش میکنی،
قلبمو وقتی دوست دارم که تو دوسش داشته باشی،
زندگیم رو وقتی دوست دارم که تو توشهستی . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد